Girls' Day & Hybernská Campus

by - srpna 27, 2020

 Krásný den všem!

Tak jak se všichni máte? Jak si užíváte poslední prázdninové dny? Já jsem dnes objevila nový podnik přímo v centru Prahy a zamilovala jsem se hned na první pohled. Tak se pojďme podívat na celý můj den strávený s holkama! 


Dneska jsme si udělaly krásné dopoledne s mojí mladší sestrou, se kterou netrávím tolik času. Proto jsem byla velmi ráda, že si můžeme užít hezký dopoledne. Rozhodly jsme se, že si zajdeme na dobrý oběd a kam jinám než do Wokina na rýžové nudle. Jestli mě sledujete už delší dobu tak víte, že Wokin naprosto miluji, takže dnešní volba byla jasná! 

Vždy si nechávám namíchat to samé - rýžové nudle s tofu, cherry rajčátky, brokolicí (moje nejoblíbenější zelenina), teriyaki omáčkou a nesmí chybět dvojitá dávka jarní cibulky a koriandru. Koriandr naprosto miluju a můžu ho jíst úplně ve všem! 

Potom jsme zašly do Julinčiného oblíbeného hračkářství Hamleys. O cukrové vatě Julinka mluvila celé ráno, takže hned jak jsme vkročily do hračkářství, tak utíkala přímo směr stánek s velkým růžovým nápisem: CUKROVÁ VATA. 

Po obědě a návštěvě hračkářství se k nám přidala i moje mamka. Obě jsme měly velkou chuť na kávu a něco dobrého, takže jsem jí chtěla pozvat do mojí oblíbený kavárny EMA espresso bar (https://bookandemma.blogspot.com/2020/07/june-6.html). Cestou k "Emě" jsme narazily na nový podnik s názvem: Kavárna Hlína, která se nachází v Kampusu Hybernská. V tomto prostoru jsem byla poprvé, ale hned při příchodu jsem se do tohoto místa zamilovala. Tento "kampus" je něco podobného jako Holešovský Vnitroblok (který je mimochodem mojí srdcovkou) - pohodová atmosféra s výbornou kávou a pochutinami. Kampus Hybernská je univerzitní místo kde se pravidelně pořádají přednášky, galerie, veletrhy, koncerty a v podstatě všechno co máte rádi! 




Posedět si můžete v poklidné kavárně nebo vyjít na okouzlující venkovní zahrádku! 





Najdete zde i dětský koutek, který je moc hezky zařízený! 

A co jsme si daly dobrého? Já si samozřejmě dala mojí nejoblíbenější filtrovanou kávu, která mamce zachutnala natolik, že jsem musela dojít pro druhou. Mamka si objednala krásnou bagetu s parmskou šunkou a mrkvový dortík. Když jsem viděla, že mají zmrzliny, tak bylo jasné, že musím zkusit jejich mangový sorbet. Byl naprosto výborný - akorát sladký. Mrkvový dort s tvarohovým krémem byl taky skvělý - jemný, nepřeslazený a lehoučký. Celkově nám bylo moc příjemně. Panuje zde pohoda a hrozné ticho. Můžeme jen doporučit a určitě tady nejsme naposledy! 

Odkaz na stránky tohoto klidného podniku v centru Prahy:

Webové stránky Kampusu Hybernská: http://www.kampushybernska.cz

Kavárna Hlína: http://www.kampushybernska.cz/projekty/kavarna-hlina/ a http://www.kampushybernska.cz/kavarna/

Instagramový účet: https://www.instagram.com/kampus.hybernska/





Tak to by bylo pro dnešní článek všechno. Byl takový kratší, ale budu doufat, že se vám zalíbil a do kavárny Hlína zajdete. Já jsem si dnešek opět užila a doufám, že vy si užíváte stejně! Jak prožíváte poslední dny prázdnin? Navštívily jste někdy universitný Kampus Hybernská? 

Já vám moc děkuji za přečtení tohoto článku a budu se těšit u dalšího. Budu ráda, když se podělíte o vaše tipy na oblíbené podniky. Mějte se krásně a užívejte posledních dnů volna. 
S láskou, Emma.


You May Also Like

0 Comments