Day with my sister & afternoon in cafe Etapa

by - září 20, 2020

 Krásný den všem! 

Tak po opravdu dlouhé době nový článek. Jak si užíváte poslední hezké dny? Já aktuálně prožívám trochu složitější období mojí léčby a neměla jsem tak moc chuť se zde přetvařovat, že je vše v pořádku. Doufám, že se nebudete zlobit, ale opravdu se svému tělu snažím naslouchat, takže jsem si dala pauzu od všech sociálních sítí. Myslím, že mi to velmi prospělo - opět jsem nabrala síly a hlavně nějakou tu motivaci, takže se máte na co těšit. 


Každopádně dneska jsme si po dlouhé době udělaly se sestrou den jen pro sebe. Musím vám říct, že takto hezký a pohodový den jsem potřebovala jako sůl. Ráno jsme nastartovaly velmi pomalu - vstávaly po osmé hodině, udělaly si dobrou snídani a v klidu se připravily na celý den. Po obědě jsem se vypravily do města, protože jsem ségru chtěla vzít do své oblíbené kavárny Etapa, kterou jsem poměrně dlouho nenavštívila! Tak se pojďme podívat na naše odpoledne v centru Karlína! 


Kavárna Etapa se nachází v centru Karlína, a jestli rádi navštěvujete nové podniky, tak určitě víte, že právě Karlín je známý svým množstvím zajímavých kaváren a bister. Tudíž je opravdu velmi těžké přijít s něčím originálním kam se zákaznicí budou rádi vracet. A přesně tohle se podniku Etapa podařilo. Myslím, že Etapu nemusím nikomu moc dlouho představovat, protože to je podnik, který musí znát a navštívit každý. Takže, jestli jste zde ještě nebyli na jejich slavnou snídani nebo banánový chlebíček, tak to velmi rychle napravte! 

Jak už jsem říkala Etapa je známá především pro svůj výborný banánový chlebíček, na který chodí opravdu každý (včetně nás 😂). My jsme dnes zvolily něco nového - "mrkváč" a můžu vám říct, že byl snad ještě lepší než Banana bread. Já jsem si dala klasicky Batch brew, které bylo úplně čerstvé, takže naprostá bomba. Kája si objednala domácí ledový čaj s tymiánem. 





Jinak jedna z věcí proč se sem ráda vracím je obsluha. Jsou zde neskutečně milý, usměvavý a vždy pozitivně naladěný! A to beru jako neuvěřitelné plus. 

Přikládám sem odkazy na stránky tohoto podniku, kde se dozvíte více informací a aktuální nabídku: 
Webové stránky Etapy: https://www.etapa.cz


Tak to by bylo pro dnešní opravdu krátký článek všechno! Chtěla jsem vám jen představit kavárnu Etapa, která je na mém listu: TOP 10. Nafotila jsem jen pár fotek, protože jsem si tento den chtěla užít v přítomném okamžiku. Doufám, že se máte dobře a užíváte si posledních dnů sluníčka. 
Děkuji vám za přečtení a já se budu těšit u dalšího článku, který bude trochu delší. Mějte se krásně!
S láskou, 
Emma.



You May Also Like

0 Comments