Bláznivá honba za jídlem... Aneb náš první oficiální den v Itálii

by - července 28, 2021

 Krásný den všem!

Tak jak si užíváte prázdniny? Už jsme skoro v půlce letošních prázdnin, co už jste stihli zvládnout a procestovat? Jak jsem včera slíbila, tak i dnes jsem zde se shrnutím našeho prvního oficiálního dne dámské jízdy v Itálii. Tak pojďme na to!

Ráno nas jako první čekalo ranní moře a obsazení lehátek na celý plážový den (typický Češi :-)). V ranních hodinách je zde poměrně příjemně a vše se zlomí okolo 12 hodiny kdy přichází opravdové tropy okolo 35 stupňů. Nicméně ranní voda a pláž je naprosto nádherná, bez lidi, s čerstvým vzduchem a vůní přicházejícího espressa. 






Po ranní zastávce na pláži nás čekala snídaně, na kterou jsem se vyloženě těšily (ano, i já. To je důkaz, že vyléčení z PPP je opravdu možné :-)). Musím ovšem podotknout, že snídaně jsou zde opravdu chabé. Velice jsme se těšily na čerstvé croissant a dobrou kávu, ale ani jedno nás neuspokojilo. Opravdu zde naleznete jen balené pečivo, jeden druh šunky, sýra, marmelády a nějaké musli. 
Nicméně jsem našly bar s výbornou kávou, kde jsem strávily část dne :-)


Po úspěšné kávě jsem se rozhodly, že trochu více okoukneme zdejší městečko a zajdeme si koupit něco dobrého na zub (až později jsme zjistily, že je skoro čtyři kilometry vzdálený). Po dlouhé cestě plné slunce jsem konečně ukořistily zdejší sušenky a něco na zub... A dokonce jsme cestou potkaly i jednoho frajera v podobě 11 kilového melounu (ano, byla velice zajímavá cesta domu :-)).




Konečná zastávka už bylo jen moře a koupání. Jak už jsem psala včera, tak zdejší moře je opravdu skvost s úžasnou teplotou. Na pláži jsme nalezly bar s velice milou obsluhou, kde jsem ukořistily můj oblíbený Aperol Spritz... :-)





No, a nejednou je zase večer, takže výbornou večeři v podobě špaget a domácí mozzarely už máme za sebou. Výhoda je zde v podobě salátových barů, kde si můžete nabrat cokoliv na co máte chuť. 



Tak to je z našeho prvního oficiálního dne v Itálii všechno. Děkuji vám, za krásné ohlasy na první článek a budu doufat, že se vám budou stejně líbit i nadále. Přeji vám krásné prázdniny v jakékoliv podobě. Užívejte a opatrujte se! 
S láskou, Emma 



You May Also Like

2 Comments

  1. Hned bych také někam vyrazila, moře už mi sakra chybí! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak se snad podaří někam vyjet, budu držet palečky... :-)

      Vymazat