What I eat in a day

by - února 18, 2020

Krásný den všem!
Dneska pro vás mám nový článek o tom co jsem celý den jedla. Tak pojďme na to!
Jako vždy ráno vypiji celou sklenici s vodou, protože díky tomu dodám tělu potřebné tekutiny. Teď se snažím den začínat procházkou. Díky tomu se cítím mnohem víc uvolněně a pomáhá mi to urovnat myšlenky a začít den s úsměvem. Zní to jako klišé, ale opravdu to pomáhá. Zkuste to.
Snídaně:
Snídám docela pozdě, protože nemám hlad hned po ránu. Dnes jsem zvolila klasicky selský jogurt s ovocem. Používám selský jogurt od značky Hollandia, protože je chuťově výborný. Jako ovoce přidávám banán a jablko. Nakonec nesmí chybět domácí arašídová granola (recept najdete tady: https://bookandemma.blogspot.com/2020/01/domaci-granola-za-par-minut.html) a moje oblíbené plátky kokosu. Jinak k snídani vždy piju čaj. Někdy volím černý, zelený nebo bylinkový. Používám pouze sypané, protože mi chutnají více. Dnes jsem si vybrala od mé oblíbené značky Sonnentor, směs: Dobrá nálada.




Oběd:
Dnes jsem zvolila můj oblíbený a velmi rychlý oběd. Nejdříve si uvaříme rýži a na pánvi si osmahneme cibulku. Nakrájíme si tofu, papriku a rajčata a pomalu přidáváme na pánev. Po změknutí zeleniny přihodíme čerstvý špenát a necháme ho chvíli smažit. Celou směs okořeníme solí a pepřem. Nakonec vše smícháme i s rýží a ozdobím konopnými a slunečnicovými semínky. A máme hotovo!




Večeře: 
Tak večeři jsem zvolila maximálně jednoduchou, ale stále mojí oblíbenou. Dneska jsem pro vás připravovala nové recepty a vůbec jsem nestíhala, proto rychlé chlebíky. Použila jsem chléb plný semínek se sýrem a zeleninou. Konkrétně jsem zvolila papriku, rajčátka a okůrku. Oba chlebíky jsem posypala konopnými semínky. Jednoduché, rychlé a výborné.




To by bylo pro dnešní článek všechno. Opravdu doufám, že se vám toto téma líbí a baví vás. Děkuji za přečtení a přeji vám krásný den!
S láskou Emma

You May Also Like

0 Comments