Moje nejoblíbenější sladké snídaně

by - března 01, 2020

Krásný den všem!
Dneska jsem si pro vás připravila článek na moje nejoblíbenější snídaně. Kdo mě sleduje déle, tak už asi ví, že moje nejoblíbenější část dne je ráno připravit snídani a v klidu si jí sníst u teplého čaje a oblíbeného seriálu.
Každopádně snídaně si připravuji do skleniček a beru sebou do školy. Nejsem zvyklá jíst hned po probuzení a proto jsem se naučila si ovesné kaše připravovat do skleniček. Ve škole jí o velké přestávce otevřu (kolem 11:00) a všichni puknou závistí, že mám jídlo.

Pohanková kaše: 
Velmi jsem si oblíbila instantní pohankouvou kaši, kterou ráno jenom zaleji vodou a můžu jít. Používám od značky Nominal a jsem naprosto spokojená. Většinou do ní volím jablko, banán, kokos, slunečnicová semínka, chia semínka a rozinky.



Jogurt s ovocem:
Další moje oblíbená snídaně je kvalitný selský jogurt s čerstvým ovocem, chia semínky, kokosem a domácí granolou. Snídaně za dvě minuty hotová!



Ovesná kaše:
Tak myslím, že ovesná kaše nikoho nepřekvapila. Moje největší závislost jsou bezlepkové vločky, které jednoduše zaliji vodou a přidám ovoce. Nedám na ní dopustit a tento typ snídaně doporučuji, jestli si připravujete snídaně do práce nebo školy.


Smoothie bowl:
Když je víkend a mám hodně času, tak si ráda psřipravím smoothie bowl. Je to velmi jednoduché - do mixéru hodím mražený banán a lesní ovoce s trochou vody nebo rostlinného mléka. Vše dobře promixujeme a můžeme servírovat. Je velmi důležité, aby jsme do směsi dali opravdu málo vody, protože tato "kaše" musí vytvořit strukturu zmrzliny.
Doporučuji smoothie bowl v letních dnech na pořádné osvěžení.


Domácí koláče: 
Když o víkendu něco napeču, tak si k snídani ráda kousek dám. Vždy přidám kvalitný selský jogurt a čerstvé ovoce. Tento typ snídaně je určitě skvělý pro lidi co neradi snídají každý den to samé. Jak já říkám: Není to o čase! Chodím do školy a zkouškové mám každý týden, i přes to, že každou minutu věnuji studiu, si čas na pečení najdu. Je to jednoduchá varianta, než každý den vařit a být nervozní, když nestíháme.



Tak to by byly všechny moje nejoblíbenější SLADKÉ snídaně. Abych vám řekla pravdu, tento článek píšu úplně hladová a slintám si u stolu nad počítačem. Takže si běžím dát něco dobrého. Už teď se těším na slané a doufám, že vy také. Děkuji za přečtení a přeji vám krásný den!
S láskou Emma

You May Also Like

0 Comments