What I eat in a day

by - března 21, 2020

Krásný den všem!
Dnes pro vás mám článek, který by vás mohl inspirovat na zdravé a plnohodnotné pokrmy, které jím každý den. Tak se pojďme podívat na to, co jsem celý den jedla!

Snídaně:
Snídani jsem dnes zvolila velmi jednoduchou, neboť byla hodně hodin a já měla hlad. Použila jsem kvalitní bílý jogurt a moje milované mango. Přidala jsem mojí domácí granolu, nálož kustovnice čínské, chia semínka, můj milovaný kokos a arašídové máslo jako zdroj zdravých tuků.
A snídani máme hotovou!




Oběd: 
K obědu jsem zvolila mojí oblíbenou klasiku. Špenátovou omáčku se špaldovými těstovinami. Na pánvi si nechám zezlátnout jednu cibuli a česnek (dejte podle toho jak moc pálivé máte rádi). V hrnci si necháme uvařit těstvoniny - já používám jenom bezlepkové, ale jestli vám nevadí klidně použijte pšeničné. K cibulce si přihodíme mražený špenát a necháme ho podusit. Když máme špenát hotový, přileji sojovou smetanu. Já používám sojovou nebo ovesnou z Dm drogérie a mám jí nejraději. Můžete, ale opět použít klasickou 12% smetanu na vaření. Do další misky si přendám trochu naší směsi a rozmixuji do hladka. Směs potom přidám zpátky na pánev. Já to takto dělám vždycky, ale pokuď vám nevadí stébla ze špenátu, klidně mixování vynechejte. Do omáčky přihodím těstoviny a máme hotovo.
Nezapomeňte pokapat olivovým olejem. Kde je olivový olej to je vždycky výborné! Na vrch používáme parmazán nebo jiný italský sýr. A ano je to trochu poupravený recept na gnoochi se špenátem.



Svačina: 
Svačinu jsem vám dnes ani nevyfotila. Byla totiž maximálně jednoduchá. Nakrájela jsem si jablko, banán a mandariky. V tomto období koronaviru je velmi dobré dbát na vitamíny a prevenci, takže takové svačinky volím opravdu každý den.

Večeře: 
Po pořádném tréniknu a hodinové józe je potřeba doplňit živiny. Dnes jsem zvolila úplnou klasiku, kterou naprosto miluji a mohla bych jí jíst celý život. Bezlepkový chlebík s avokádem, posypaní konopnými semínky, černou solí a pepřem. A rajčátka nesmí chybět!
Černá sůl je skvělá alternativa pro vegany. Má jemně vajíčkovou chuť a pro někoho kdo má rád "avo toust" s vajíčkem je toto skvělá varianta.


To by bylo vše co jsem za celý den snědla. Snažím se mít vyvážený a pestrý jídelníček. Budu ráda, když mi napíšete co rádi jíte vy - nějaké nové recepty, které bych mohla zkusit. 
Přeji vám krásný den a dávejte na sebe pozor!
S láskou Emma


You May Also Like

0 Comments