Day in VNITROBLOK

by - července 30, 2020

Krásný den všem!

Tak jak si užíváte tyto teplé dny plné sluníčka? Chodíte někam k vodě nebo radši zajdete na ledovou kávu do útulné kavárny se zahrádkou? Já jsem spíše kavárenský povaleč, takže raději objevuji nové podniky. Dneska bych vám chtěla představit můj oblíbený podnik Vnitroblok, který se nachází v Holešovicích. Jedná se o podnik s neskutečně útulnou a pohodovou atmosférou. Najdete zde kavárnu s výbornou kávou, dobré jídlo, obchod s botami a dokonce i kino. Ve Vnitrobloku to jednoduše žije a chodím sem hrozně ráda, protože zde panuje "mladá energie". Dneska jsem se rozhodla, že vytáhnu sestru ven na ledovou kávu a Vnitroblok byl hned první podnik, který mě napadl, protože zde nikdy nebyla. Takže jsem jí musela tento okouzlující prostor ukázat  (a byla to opravdu velká oběť😂). Tak se pojďte podívat, jak to ve Vnitrobloku vypadá! 


Vnitroblok miluju, protože zde panuje velmi utulná "mladá energie", která se zde rozvíjí. 



Do Vnitrobloku chodím ráda na schůzky s kamarády nebo odpočívat s knihou v ruce. Podávají zde výbornou kávu, která je povznešena na vyšší level svým Latté artem. Já jsem si dnes dala výbornou ledovou kávu s ovesným mlékem a Kája capuccino. A můj domácí švestkový koláč nesměl ke kávě chybět (brzo bude recept!). 




Vnitroblok je nádherné místo plný barev, obrázků a zajímavých míst. Je to takový ráj pro fotografy a blogery! 
Jinak sem přikládám odkaz na web a sociální sítě tohoto podniku, kde se dozvíte aktuality a probíhající akce:
Odkaz na web: https://vnitroblock.cz 





Navštívili jste někdy Vnitroblok? Máte také rádi tuto "mladistvou" pohodičku, která zde panuje? Já osobně si čas v tomto podniku užívám moc ráda a o to víc jsem si ho dnes užila se svojí sestrou. Vnitroblok doporučuji úplně každému kdo má rád hezké prostředí a kvalitní kávu. Budu moc ráda, když mi napíšete jak se vám líbilo v tomto podniku nebo mi klidně napište do jakého podniku chodíte rádi vy. Já moc děkuji za přečtení a mějte se krásně. 
S láskou, Emma.



You May Also Like

2 Comments

  1. Jee, to je krásné místo. Miluju tyhle fotogenické prostory. A jsem taky kavárenský povaleč. :D Ikdyž... když bych se nestyděla svléknout do plavek, tak bych se ráda povalovala i u vody. :D Nejlépe s ledovou kávou v ruce. :D
    Miluju Prahu a doufám, že se tam brzy přestěhuju a taky budu objevovat nová a nová hezká místa. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Michalko, tak to jsem ráda, že nejsem sama kavárenský povaleč. Jenom bych ti chtěla říct, že se nemáš za co stydět a být tebou tak se do plavek hrdě navléknu a vyrazím k vodě. Tělo máš jen jedno a buď naněj pyšná!
      Budu se těšit, že mi třeba jednou napíšeš svůj typ na nějakou útulnou kavárnu, která tě nadchne!
      Moc děkuji a přeji ti krásné prázdniny.
      S láskou, Emma.

      Vymazat