JUNE 12

by - července 12, 2020

Krásný den všem!

Tak dneska pro vás mám takový "odlehčenější" článek. Poslední dobou vycházenjí hodně povídací příspěvky, takže myslím, že je velmi fajn to občas trochu obměnit. Dnešní nedělí jsme odstartovali "dovolenou" na kolech. Tradičně jako každý rok, tak i tento jsme s celou naší partou vyrazili na týdenní vyjíždky na kolech. Dneska jsme vyrazili směr hotel Agnes v městě nedaleko Kutné hory - Bohdaneč u Zbraslavic. Tak se na to pojďme podívat!


Ráno jsem odstartovala svou milovanou snídaní v podobě tvarohu s jogurtem, nektarinkou, banánem,  domácími malinami a rybízem, kokosem, goji, skořicí a arašídovým máslem. 



Na oběd jsme dnes zašli do mého oblíbeného vegetariánského bistra Dhaba Beas na náměstí v Říčanech (jestli mě sledujete déle, tak vás to asi ani nepřekvapilo 😂). Dala jsem si svojí oblíbenou klasiku - kari rýže se zeleninovou omáčkou s dušenou a čerstvou zeleninou. Mňam! Dokonce už je i možné sedět na záhrádce před samotným bistrem. Cestou z Říčan jsme se stavili v mojí oblíbené kavárně Gabi kafe, která byla bohužel zavřená. Trochu jsem to oplakala, protože jsem se těšila na jejich výbornou kávu s kokosovým mlékem. No, nevadí... 😂 







Dále jsme pokračovali směr hotel Agnes. Celý hotel se nachází na krásném místě s obrovským rybníkem. Ubytování je moc příjemné a čisté. Restaurce je obzvláštněna pokrmy, které jsou z domácích surovin - chovají si vlastní ryby i včely, pečou vlastní chléb, nakládají svoje domácí sýry a zelí a dokonce odebírají maso z ekofarem. Co mě hodně potěšilo, je ocenění od Lukaše Hejlíka v Gastromapě kde tuto restauraci moc doporučuje. Skoukla jsem denní menu, které vypadá moc zajímavě (nic pro vegetariánskou a veganskou stravu, takže jsem sama zvědavá, co si zde dám dobrého 😂). 
Každopádně jsem mile překvapená a zatím mohu jen doporučit. Přikládám zde i odkaz na stránky tohoto penzionu: http://www.agneshotel.cz 





V hotelu Agnes mě hodně překvapily jejich Bio produkty. Pěstují si svoje vlastní bio ovoce, ze kterého vyrábějí domácí limonády a 100% ovocné mošty. Dokonce zde najdete i bylinkový a zeleninový záhon plný voňavých a čerstvých surovin. Většinu surovin si pěstují sami a co z technických důvodů nejde, tak objednávají od lokálních dodavatelů s certifikátem BIO. Vaří z čerstvých a lokálních surovin.












Restaurace je moc příjemná s moc milou obsluhou, takže jsem si zde poseděla a připravovala pro vás nový článek s dobrým kafíčkem.


Procházka musela být a můžu vám říct, že je celý areál je naprosto okouzlující!




Tak to by bylo pro dnešní den všechno a to také znamená konec tohoto článku. Doufám, že jste si ho užili tak jako já a budu se těšit u dalšího. Mějte se krásně a dávejte na sebe pozor!
S láskou,
Emma


You May Also Like

0 Comments