JUNE 23 - Cafe Lights coffee

by - července 23, 2020

Krásný den všem! 

Tak jak si užíváte prazdniny? Už jste někam odcestovali nebo si užíváte na českém území? Já jsem dnes prožila moc hezký den a konečně jsem navštívila útulnou kavárnu, kterou už jsem chtěla dlouho navštívit. Celý den jsme se sestrou pojaly jako "holčičí" plný vážných rozhovorů (😂), smíchu a dobrého jídla. Tak se pojďme podívat jaké podniky jsme navštívily dnes! 


Kavárnu Lights Coffee jsem chtěla navštívit už dávno. Jedná se o podnik v Legerově ulici u stanice metra I.P.Pavlova (Praha 2). Tato kavárna je velmi známá kvalitný kávou a výbornými snídaněmi, na které se mimochodem také chystám 😂. 



Kávarna je zařízená v minimalistickém a velmi útulném stylu. Hned při příchodu vás do nosu praští neodolatelná vůně vajíček, které si zde můžete každé ráno vychutnat. U pultu vás obslouží moc milá obsluha, která je velmi rychlá a sympatická. Dokonce si zde můžete kávu vychutnat na zahrádce ve vnitrobloku. 






A teď ta hlavní věc - káva. V tomto podniku si můžete vychutnat mnoho druhů výborné kávy, která je cenově velmi příjemná (na Pražskou kavárnu jsem byla, až překvapená). Já jsem si dnes dopřála moje oblíbené Batch Brew, podle kterého zjistíte jak kvalitní kávu podnik podává (podle mého názoru). A mohu vám potvrdit, že káva je moc dobrá. Tento podnik odebírá kávová zrnka od známé firmy Doubleshot, takže se jedná o opravdu kvalitní kávu! Požitek z kávy je povzněšen na vyšší level svým krásným Latte Artem. 






Jinak tento podnik nabízí opravdu vydatné, zdravé a vzhledově neodolatelné snídaně. Vychutnat si zde můžete vajíčka z volného chovu, lívance s domácím kakaovým pribiňákem nebo domácí banánový chlebík s arašídovým máslem.

Na tento podnik přikládám i odkaz na jejich krásné webové stránky a sociální sítě, které hrají barvami a krásným Latte Artem:

Dále jsme pokračovaly procházkou na Václavské náměstí. Mohu vám říct, že Prahu prostě miluji... Proč? Miluji se tlačit mezi lidmi, obdivovat památky a občas zalést do útulných podniku ve Starém městě.



Během procházky nám vyhládlo a měly jsme štěstí, že jsem zrovna procházely Jindřišskou ulicí. V této ulici se nacházejí moje dva oblíbené podniky - Modrý zub a Wokin. Co si myslíte, že vyhrálo dnes? Ano, můj milovaný Wokin a jejich rýžové nudle s tofu, zeleninou, teriyaki omáčkou a koriandrem. No, mohu vám říct, že jsme se přejedly, ale bylo to naprosto fantastické (jako vždycky 😂). Jinak dneska vyhrál Wokin (http://www.wokin.cz), ale mohu doporučit i Modrý zub (http://www.modryzub.com,) který nabízí mnoho druhů thajských jídel a opravdu stojí za návštěvu! 




Tak to by bylo pro dnešní článek všechno! Po vydatném obědě jsem se krásně prošly a užily si tak se sestrou holčičí den. Jak si užíváte prázdninové dny vy? Navštívil jste někdo útulnou kavárnu Lights Coffee? Jaký názor na tuto kavárnu máte? Jaká je vaše oblíbená restaurace/bistro? 
Doufám, že se máte hezky a tyto krásné slunečné dny si užíváte naplno. Mějte se krásně a já se budu těšit u dalšího článku! 
S láskou, Emma.




You May Also Like

0 Comments