Afternoon with best friend & gelato GROM

by - srpna 20, 2020

 Krásný den všem!

Tak letošní školní rok už se opravdu blíží. Mám pocit, že to hrozně rychlo uteklo. Taky se vám to zdá? Každopádně jsem si letošní "koronavirové" prazdniny moc užila s lidmi, které mám ráda. Před rokem by mně nenapadlo, že mým hlavním tématem letošních prázdnin bude: mentální anorexie. I přes strach z jídla a uzavřenost (právě kvůli anorexii) se snažím si každý den maximálně užít! Dnešek jsem opět po dlouhé době strávila s mojí nejlepší kamarádkou Kačkou a moc jsme si to užily. Tak se pojďme podívat co jsme celé odpoledne dělaly!


Celý náš holčičí den jsme zahájily v mojí nejoblíbenější kavárně EMA espresso bar, o které mám i samostatný článek (odkaz na tento článek: http://bookandemma.blogspot.com/2020/07/june-6.html). Já jsem si dala svojí klasiku - ledový batch brew. Kačka je spíše na slabší kávu a miluje klasické latté, takže volba byla jasná! Káva byla jako vždy výborná a nemohu si odpustit doporučení tohoto podniku - utulný prostor, který je ideální na pracovní schůzky, ale i pohodové posezení s přáteli. Jediná nevýhoda této kavárny je, že je stále přeplněna lidmi 😂.

 

Naše cesty pokračovaly klasicky po nákupech, ale abych vám řekla pravdu, tak jsme na to neměly vůbec náladu. Do každého obchodu jsme vlezly, prošly nové kolekce, ale po minutě jsme musely vyjít, protože nás to jednoduše nebavilo. Takže jsme se rozhodly, že se půjdeme raději projít směr Václavské náměstí a cestou se stavíme na zmrzlinu. 

Dneska jsme zašly do nově otevřeného podniku Grom, který se nachází na Václavském náměstí hned při výlezu z metra Muzeum. Jendá se o italskou zmrzlinárnu, která svoje produkty vytvaří podle italských tradic - z kvalitního mléka, třtinového cukru a vajec z volného výběhu. Co víc si přát? Koupit si zde můžete i jejich italské sušenky, pomazánky a džemy. Dokonce si můžete zmrzlinu zakoupit i domu v luxusním obalu. Na výběr mají několik druhů zmrzlin - smetanové, ale i výborné sorbety. My jsme si daly naší nejoblíbenější klasiku, kterou ochutnáváme všude - mango a malinu s čokoládou. Jinak co se týče prostředí, tak je moc příjemné a útulné. Ještě musím vyzdvihnout obsluhu, která je neskutečně milá a ochotná. A myslím, že mluvím za obě - tuto zmrzlinárnu můžeme jen doporučit a určitě tu nejsme naposledy! 

Odkaz na tento podnik: https://www.grom.it/cz/

Odkaz na sociální sítě gelaterie GROM: https://www.instagram.com/gromgelato_cz/




Tak to by bylo z dnešního dne úplně všechno. Moc jsem si ho užila s člověkem, který je mi neskutečně blízký a jsem za něj moc vděčná! Objevily jsme krásný nový podnik (kde jsme určitě nebyly naposledy 😂) a neskutečně se spolu nasmály. 


Jak si užíváte poslední prázdninové dny vy? Už jste navštívily italskou zmrzlinárnu GROM a co na ní říkáte? Jaká je vaše nejoblíbenější zmrzlina? 

Já vám moc děkuji za přečtení tohoto článku a budu moc ráda, když mi napíšete komentář a stanete se mým pravidelným čtenářem. Mějte se krásně a budu se těšit u dalšího článku. 

S láskou, Emma. 


You May Also Like

2 Comments

  1. O EMĚ jsem už slyšela a také samou chválu. :)) Jinak hezké fotky, užívej i nadále. :))

    OdpovědětVymazat
  2. EMA je moje nejoblíbenější kavárna a nedám na ní dopustit (a neříkam to jen, protože má v názvu moje jméno :-)). Mohu jí jen doporučit!
    Děkuji a užívej posledních dnů prázdnin!
    S láskou, Emma.

    OdpovědětVymazat